11/03/2010

Wonderful danceworks

I nastan 2 ar har jag tranat regelbundet pa danceworks. I borjan tog jag mycket dansklasser som ballet, street, jazz och bollywood, sen varannan vecka tranade jag aven boxning. Pa senare tid har jag istallet tranat fitness dance, step challange och diverse total fintess klasser da jag hittade en helt underbar fitness instructor, Hugo. Idag var det dags att saga hejda och bade han och jag var nara till tarar.

Nar jag lamnade sthlm sa jag att inget gym nagonsin skulle kunna vara lika bra som Sats. Jag hade fel, danceworks slar det med hastlangder. Milano har mycket bade gym och dansskolor men blir nog svart att hitta ett lika bra stalle som danceworks...

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...