10/03/2010

Sista timmen på jobbet


Sista timmen på jobbet är nu kommen. Det känns jättekonstigt. Jag tycker inte om mitt jobb men jag tycker om mina kollegor och jag tycker om mitt liv. Min trygga vardagsrutin är från och med idag icke existerande. Nu finns ingen trygghet någonstans och min framtid ligger i mina egna händer. Jag har varken jobb, familj, vänner eller pojkvän dit jag ska utan det ar me, myself and I som nu ska starta ett nytt liv. Bygga upp en ny vardag. Det är inte lätt. Och det är läskigt.
Dags att börja packa ihop innan jag ska ut på en sista drink med kollegorna.
Sen ikväll SKA jag ta det lugnt!
xoxo

2 comments:

  1. Spännande ju, avundas dig...önskar innerligt att jag var i en situation där jag bara kunde packa ihop allt och dra.

    Men kommer absolut att hälsa på dig.

    Kraaam

    ReplyDelete
  2. ja du... but still, jag kommer vara i samma sits som dig fast pa frammande mark och med ett frammande sprak runt mig ;)

    superskoj om du kommr o halsar pa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...