08/03/2010

Last week at work!

Sitter som vanligt pa mitt 08.09 tag fran waterloo mot Woking. Tagresan tar 24 min men jag ar alltid tidigt ute ifall det, som idag, ar tagforseningar. Den har dagliga ritualen har jag foljt i exakt 2 ar och 2 manader och det ar svart att inse att det bara ar tre dagar kvar.

Mitt foretag har egentligen varit ganska bra. Trots daliga tider och nedskarningar har de varit profissionella, organiserade och positivt installda. Dock har jag sedan lange trottnat pa mitt jobb och utvecklingsmojligheterna har tack vare de daliga tiderna valdigt begransade. Det ar nog bra att jag tagit tag i det och sagt upp mig, borde nog gjort det for lange sen men varit for slo och feg.

Nu vantar nya aventyr och vi far se hur det gar. Arbetssituationen i Italien ar otrologt svar men jag far val tro pa odet. Om jag ar meant to be i italien sa kommer det losa sig, annars kanske det blir Stockholm, eller an mer troligt atervander jag till London eller vem vet, det kanske bli nagot helt annat. You never know with Miss Graff ;)

Ha en underbar dag i solen for det ska jag ha!

Xoxo

Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...