19/03/2010

Nightmare

Det gick inte sa bra pa flygplatsen idag. Jag hade tva vaskor, 32kg och de ville ha 150pund betalt. Helvetes-lufthansa!Tacka vet jag sas som slappte pa mig med 36kg incheckat bagage senast. Hur som helst var det bara att packa om och skicka hem halva packningen med Kristofer. Vad jag skulle gjort om inte underbara Kristofer varit med har jag ingen aning om.

Tack Kris du ar bast!

Men, helvetet ar inte over. Jag har sa klart pa tok for mkt handbagage-vaskor och sitter just nu och svattas i 7(!!!) jumprar. Enzo som ska mota mig pa flygplatsen kommer tro jag gatt upp 30kg sen han senast sag mig 6 veckor sedan ;)

Vill bara komma fram, NU :( Vette sjuttom om jag gjort ratt i att flytta. Ar det vart allt det har besvaret? Hoppas verkligen jag kommer trivas sa jag slipper gora om den har mardrommen om 2-3 manader!!!

Dags for MAAAT och DRYCK!! Ar helt forstord.

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

2 comments:

  1. Kör hårt! Det där låter som en klassisk resa och nåt jag rätt ofta råkat ut för. Flyget verkar ju inte försenat än så det där kan ev bara vara en mjukstart ;)

    Klart det är värt det, du kan ju inte ge upp sååå lätt!

    Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...