20/03/2010

First night in Milano

Supesnabb update medans min kompis klar pa dig. Forutom sjalva hysterin pa flygplatsen gick sedan flygresan bra, jag kom ombord med mina 20kg handbagage! :) Val i Milano motte Enzo mig pa flygplatsen och skjussade mig till min nya lagenhet dar jag som snabbast bara hamtade mina nycklar fran house keeper damen samt lamnade all min packning. Sen akte jag direkt hem till en kompis som bor strax utanfor Milano dar jag at middag med henne och hennes mamma. Igar kvall blev det drinks i stan med ett gang italienskor, jag var lite trott men det var trevligt.

Nu ska jag in till stan och sen kanske hem och kika lite mer pa lagenheten som jag bara sag som hastigast igar. Vad som hander ikvall ar fortfarande osakert.

Dags att springa.

xoxo

1 comment:

  1. Förträffligt med bloggar så att man regelbundet blir uppdaterad :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...