12/03/2010

Avskeden har börjat

Ikväll var jag ute på en drink med Per, Ann-Sofie, Ida, Marie-Therese, Henrik och Gabriella. Vi gick till en trevlig pub vid London Bridge, drack lite vin och j2o (min nya favorit) och babblade på som vanligt. Men sen var det dags att gå hem och jag insåg att jag inte kommer se varken Marie-Therese, Henrik eller Grabriella innan jag åker nästa vecka. SNYFT. Jag hatar avsked.

Det är mycket jag kommer sakna i London men allra mest alla mina underbara vänner...


Nu är det dags att sova. Imorn bär det av mot kalla Sverige. Har inte vågat väga mitt bagage än men vet att det är waaaaays too much. Ush, jag tycker inte om att flyga. Förstår inte hur jag senaste halvåret har lyckats flyga minst 2 gånger per månad. Blä. Men det är kul att se nya platser och hälsa på nära och kära så det får det vara värt.

Puss och god natt!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...