23/11/2015

Godmorgon ny vecka


Vilken strålande start på den nya veckan. Det må vara isande kallt och jag är allt annat förtjust i kyla men dagarna blir ju så vackra när solen skiner sådana här kalla dagar.

Förra veckan gick otroligt snabbt och när jag igår hade en liten veckoutverdering på telefon med en kompis så insåg jag att jag inte gjorde så mycket alls varken under veckan eller helgen.

Förra veckans bästa var Sanna Brådings föreläsning på tisdagen och lite annorlunda yogaklass i torsdags. 

Helgens bästa var den otroligt goda middagen vi bjöds på hemma hos Julia och Mattias i lördags kväll. Jag och två av mina ex-kollegor Julia och Teresa från banken ses med våra sambos för en middag hemma hos någon av oss var 6e vecka ca. En himla trevlig liten tradition. I lördags var vi i Julias nya lägenhet och bjöds på hemlagade hamburgare med de godaste hembakade hamburgerbröd jag någonsin ätit. 

I övrigt har jag och Christoffer varit hemma en hel del hemma under helgen. Vi har städat, byggt och fixat och igår fyllde vi bilen max med ”skrot” till återvinningen. Så himla skönt att få det fint hemma. 

Veckan som kommer ska bjuda på rätt mycket jobb, en del träning, en tjejmiddag och en lyxlunch. Inget direkt speciellt men jag tror det blir en rätt bra vecka ändå!

Ha en fin måndag allesammans!

xoxo

13 comments:

  1. Vad mysigt och vad gott med hemgjorda hamburgare! :D Kram

    ReplyDelete
  2. Vilka fina bilder ;)

    sv. sista lektionen av den här feldenkraiskursen.. men vet inte om det hjälpt så mycket, mest gett en medvetenhet

    ReplyDelete
  3. Stockholm är verkligen vackert! Skön känsla det där att få storstäda och åka iväg med massor till tippen. KramC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det är verkligen en speciell och skön känsla!

      Delete
  4. Sá himla vackra bilder!! :)

    ReplyDelete
  5. Låter som att du kommer att få en bra vecka! :)

    ReplyDelete
  6. Hej. Låter som en bra helg tycker jag. Finns inget bättre än att rensa ordentligt hemma. Kram

    ReplyDelete
  7. Sv: Ja men eller hur visst var det fint? :D
    Och vilka vackra bilder :)

    ReplyDelete
  8. Vilka fina bilder! Och mysigt med tjejmiddag =)

    ReplyDelete
  9. Verkar som en bra helg! :) Fina bilder också!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...