15/11/2015

Grattis mamma!


Igår kväll firade vi mamma på hennes födelsedag. Vi åt ute på Italienska Grappa vid St Eriksplan och sedan efterrätt hemma hos mamma där min hemlagade morotskaka väntade. En riktig familjekväll. 

På dagen hann jag med yoga, promenad och lunch på Cafe String med Jessica. 
Jag och Jessica har känt varandra i 15 år nu och delar många roliga minnen ihop som vi igår försökte återskapa med hjälp av varandra. 

En intensiv lördag som låg grund till min välförtjänta sovmorgon i morse. 
Idag är jag väldigt glad för min helgprenumeration av DN. Är inne på min andra kopp te och läser tidningen från början till slut. Tycker Peter Wolodarski skriver väldigt bra i dagens söndagskrönika, ni kan läsa den här.

Ha en skön söndag!
xoxo

11 comments:

  1. Men så härligt! Ser ju ut som om ni haft det underbart!

    ReplyDelete
  2. Stort grattis till din mamma, och låter verkligen som att ni hade en trevlig kväll. :)
    Och hunden... vilken sötnos!! <3

    ReplyDelete
  3. Härligt med familjekvällar! Och vilken söt vovve :D

    ReplyDelete
  4. Vad mysigt ni har haft det :-D Kram

    ReplyDelete
  5. va härligt:D!! grattis till henne! <3

    ReplyDelete
  6. Hej. Vilka trevliga bilder på er. Hälsa och gratta. Kram

    ReplyDelete
  7. Tack för en trevlig kväll ��

    Stellas nya frisyr är inte fin!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...