01/03/2016

Veckolista vecka 8



Veckans bästa vardagshändelse: Söndagspromenaden i Karlbergsparken med min underbara familj. Om det inte räknas som vardag så väljer jag lunchen på Kungholmen med min chef och vår ex kollega Juan i onsdags. 

Veckans bästa kväll: Det var nog den otippat långa kvällen på Wagamama med Anna

Något extra bra jag har gjort den här veckan: Tillsammans med C beslutat oss för att måla om i matsalen hemma. De gula väggarna ni ser på bilden är nu på gång att bli Stockholmsvita vilket jag tror kan bli toppenbra. Nu är bara den stora frågan om vi ska byta golvet också? Vet att det lyder delade åsikter om detta i vänkretsen :) 

Veckans bästa låtar: Faded - Alan Walker och If I were sorry - Frans (!)

Bok läser jag: Och bergen svarade - Khaled Hosseini

Nya inköp den här veckan: Weleda skinfood - kräm för riktigt torr hy och en ny linsvätska för torra ögon. Ja jag är riktigt torr hela jag :) 

Veckans bästa måltid: Sushin jag åt med mamma i torsdags

Antal träningspass: 4! Spinning, dans, body balance och löpning. I helgen blev det härliga promenader både lördag och söndag men inga riktiga träningspass. 

Veckans bästa film, serie, dokumentär eller tv-program: Dokumentären Monkey Kingdom. Tyckte den var helt fantastiskt söt, fin och bra gjord. Heja Disney! (Finns på Netflix)

Ett minne jag kommer bära med mig från den här veckan: Oj svårt. Inget speciellt och ändå mycket. Men antagligen delar av samtalen jag och Anna hade i onsdags. 

Någon jag saknar extra mycket: Jag saknar att få krama på min supervän Amanda. Kanske dags att boka en resa till Frankrike snart ändå...

Önskemål om kommande vecka: Mera sol. Åker bort över helgen och vill ha strålande sol då med. Önskar även att månadsbokslutet på jobbet ska gå bra. 

Rosorna på bilden har blivit mina favoriter och finnes 10 st för 50 kr på Hötorget. Jag är helt kär i dem och köper dem till mig och C varje vecka nu :)

xoxo

8 comments:

  1. Vad fantastiskt med rosor! Har inte köpt det på hur länge som helst, sist var nog som födelsedagspresent åt mormor eller morfar som fyllde jämt nån gång typ. Men aldrig till mig själv att ha hemma eller så...

    ReplyDelete
  2. Hej. Vilka jättefina blommor och kul lista att läsa. Boken du läser är jättefin tycker jag. Och jag gillar också Frans låt=) Kram

    ReplyDelete
  3. Kul att läsa :D och tack för tipset på mascaran!! :)

    ReplyDelete
  4. Jättefina rosor

    ReplyDelete
  5. Hej, jag är Sandra Mari Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...