19/11/2015

Myskväll med mamma och Stella


Tänk vad mycket man kan hinna på en dag! 

I morse tog jag och min sambo emot vår andra offert från en badrumsrenoveringsfirma. Vi gick igenom allt praktiskt och jag ställde mina frågor. Vi har tänkt att få in 5 offerter innan vi väljer. Det handlar om rätt mycket pengar så man vill ju välja rätt.

På jobbet var det en icke stressig men väldigt produktiv dag. Jag hann med hur mycket som helst. Massor av smått som jag sparat till bättre tillfällen blev jag äntligen av med från min to do-list.

På lunchen var jag på promenad med Johanna och lilla Olivia. Vi köpte en god grillad macka från Panini Internazionale och traskade längst Strandvägen bort till Djurgården och tillbaka. Riktigt mysigt trots lite ruggigt väder.

Efter jobbet var jag på body pump på Sats Regeringsgatan. Body pump 96 lanserades och så klart var jag på plats. Det var ett kul och bra pass, bättre än 95an, trots att jag tycker att för mycket fokus ligger på benen och för lite på ryggen. 

Efter träningen mötte jag upp mamma och vi köpte med thaimat och gick hem till henne. Min sambo är i Mora med jobbet och jag passar på att ha en hel-mys-kväll med mamma och hennes vovve Stella. Imorgon bitti har jag bara en kvart till jobbet också, hur skönt som helst. 

xoxo

7 comments:

  1. Vad härligt att du hann med så mycket och det låter som en underbar dag! :-D Kram

    ReplyDelete
  2. Men åh så söt! :D Thai- mat är så gott!

    ReplyDelete
  3. Vilken söt hund du har! Lägtar efter att ha hund igen!

    ReplyDelete
  4. En grillad macka lät verkligen hur gott som helst! <3

    ReplyDelete
  5. Låter som en produktiv och bra dag och mysigt med mammamys. Stella är väldigt söt. KramC

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...