17/11/2015

25 favoriter


Har ganska mycket på jobbet den här veckan och hemma går tiden mest åt att fixa det sista i det nyrenoverade sovrummet innan det ska klarförklaras. Med andra ord inte så mycket att blogga om så istället bjuder jag på en liten favoritlista jag hade på lager.

1. Favoritpryl: Bra början men jag vet inte! Min säng, fast det är ju ingen pryl. Mobilen kanske, den används till så mycket. Min kamera annars.
2. Favoritklädsel: Klänning
3. Favoritskor: Ballerians
4. Favorithemmakläder: Leggings och hoddie (som på bilden ovan)
5. Favoriträtt: Pulled pork
6. Favoritdryck: Äppelmust
7. Favoritblomma: Liljor
8. Favoritkrukväxt: Alovera, oliv och murgröna
9. Favoritplats: Min villa
10. Favoritland: Sverige för att bo i. Italien för att semestra.
11. Favoritglass: Spirello
12. Favoritefterrätt: Citronsorbet och morotskaka
13. Favoritbok: One day - David Nicholls
14. Favoritmusik: Lyssnar på mycket. B la Coldplay, Antonello Venditti, Passenger
15. Favoritdrink: Alkoholfri fruktdrink. Mojito om det måste vara med alkohol.
16: Favoritvin: Pinot Noir, men kan erkänna att jag är allt annat än en vinexpert
17: Favorithudkräm: Elisabeth Arden Grean tea honey
18. Favoritschampoo: Kerastase
19. Favorithandtvål: Rituals
20. Favoritperfym: Daisy - Marc Jacobs & Channel Chance
21. Favoritkaffe: Äkta Italiensk cappuccino
22. Favoritte: Clipper sleep easy & Pukka Love
23. Favorittidning: DN
24. Favoritstad: Stockholm
25. Favoritperson: Oj många. Min sambo Christoffer, mamma, pappa och mina bästa vänner.

xoxo

11 comments:

  1. Vilken bra favoritlista! :-D Kram

    ReplyDelete
  2. Vilken kul lista. Jag älskar också citronsorbert och Pukka Love teet.
    Spirelloglassen heter nu för tiden twister, tror jag ;) KramC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj då, ja det stämmer. Spirello bytte tydligen namn till Twister redan på 90-talet läser jag nu. Ups :)

      Delete
  3. så härligt lista - älskar sånna!

    ReplyDelete
  4. Kul lista! Jag älskar alla marc jacobsperfymer! / Anna

    ReplyDelete
  5. vilken rolig lista:D! <3

    ReplyDelete
  6. Haha jag är heeeeelt beroende av min mobil, den hamnar lätt som favoritpryl hos mig med! :)

    ReplyDelete
  7. Vilken kul lista, och underbart att se Pukka Love på toppen :) Varma Hälsningar Team Biofood

    ReplyDelete
  8. Hej. Vi har mycket gemensamt läser jag. Pulled pork, pukka love, morotskaka, äppelmust, mojitos, ritualstvål, ballerinaskor, Stockholm och Italien som semesterland. Roligt. Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...