10/03/2010

Min granne London Eye fyller 10 år!

Igår var ju då tanken att jag skulle gå hem direkt efter jobbet och vila; planen var middag och film i sängen. Jag gick direkt hem, men lika fort som jag klev in genom dörren vände jag och gick ut igen.

London Eye fyllde 10 år och eftersom vi bott grannar i över två år tyckte jag och killarna att det var viktigt att närvara vid födelsedagsfesten. Därmed begav vi oss ner till floden och såg en fin ljusshow och hörde en filarmonikerorkester spela. Några fyrverkerier såg vi inte skymten av. Och kallt var det.

Därefter mötte vi upp ytterligare några Italenska pojkar och begav oss sen hem till mig för att laga mat. En av killarna kom direkt från Italien och hade med sig fantastiskt goda ostar, skinkor och salamis, mums. Can´t wait att vara i Italien själv och kunna få tag på allt gott precis när jag vill!! När killarna sen begav sig ut för en kväll i Shoredich bestämde jag mig för att vara en duktig flicka så jag stannade hemma!

Beautiful London!


Tre av de frussna Italienarna; Mario, Paolo och Andrea.

xoxo

2 comments:

  1. Men åkte du inte ögat??!? Var inte det en av sakerna du inte hade gjort?

    ReplyDelete
  2. the big problem, jag vill garna aka men inte sjalv o alls sndra har redan akt det :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...