19/03/2010

Sista dagen i London

Har varken haft ork eller tid att blogga eller lägga upp bilder de här sista dagarna i London, sorry.

Idag, sista dagen, har varit en bra dag. Imorse blev det lite mer fix med packningen. Sen hann jag med en timmes aerobicspass innan jag mötte upp Kristofer i Camden för en långpromenad längst kanalen till Little Venice och sedan tillbaka till Primrose Hill.

Ikväll hade jag min "leaving dinner". Vi var 17 stycken och vi var på Rosso Pomodoro vid Covent Garden. Mycket trevlig kväll men tiden gick på tok för fort.

Nu Ikväll har jag packat vidare. Suck. HATAR verkligen att packa och jag ser verkligen inte fram emot morgondagen på flygplatsen. Vad ska de säga. 5 stora väskor, två för att checka in och 3 handbagage. Vill inte ens veta den sammanlagda vikten på dem alla 5.... Största väskan väger numer 26 kg bara den och näst största 19kg.... what can I say...
Jag och mina 5 väskor
xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...