18/03/2010

En annulunda dag

...som sa manga andra dagar jag haft har i London blev dagen tvart emot mina planer och forvantningar. Jag trodde jag skulle ha en seg dag for mig sjalv men sa blev det inte.

Jag vaknade tidigt och borjade dagen med att packa. It's a big mess! Mer uppdatering om packningen kommer imorn, lar bli panik... Mitt pa dagen drog jag pa mig vinterkladerna for att ga och luncha med tobbe, kom fram blot av svett och Tobbe kolla snett pa min dunjacka och halsduk. Han, liksom alla andra gick ju bara i en liten troja.Nu kan tom jag erkanna att varen har kommit till London!

Efter lunchen tog jag en liten varpromenad innan jag gick hem for att fixa vidare med alla saker. Paolo drog pa hog partymusik och snart var jag pa G och ville inte alls sitta hemma. Bjod over Tobbe som jobbar runt hornet och vi 3 delade en flaska champagne. Darefter blev det forst en snabb drink med Tobbe, Alex och Lucy i Marleybone innan jag akte till Shoredich for att traffa Alessandro och 4 fransyskor.

Trots att jag gillar att planera alskar jag sanna har spontana kvallar. Overraskningar ar kul! Skojig kvall och jag fick saga hejda till tva av mina favoritomraden i London; Marleybone och Shoredich.

Nu ar jag pa bussen hem, vill bara zzzzova. Sista dagen i London imorn :(((

Bacio e buona notte
xoxo
Ps. Ingen som vill/kanner nagon som vill kopa en 28tum flatscreen TV?
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...