05/03/2010

Thriller Musical

Ikväll var jag och Per först på middag i China Town. Eftersom jag ville spara pengar och vi bara hade en halvtimme på oss att äta valde vi en restaurang som erbjöd kinesisk buffe´för £4. Restaurangen i sig var kanske inte den trevligaste men maten var helt ok trots allt. Därefter mötte vi upp Gustavs för att gå på den efterlängtade musikalen. Det var jag som lurade med killarna att se Thriller. Det var nummer ett på min lista på saker jag vill göra före jag lämnar London och jag hade tur att Per och Gustav var lättflirtade att hänga på så jag slapp gå själv.

Musikalen var helt annulunda än jag tänkt den. Jag trodde det skulle vara en liknande teater om Michael Jacksons liv plus lite av hans musik men jag hade fel. Istället var det fullt ös från början till slut och de körde alla Michael Jacksons hits. De sjöng jättebra men framför allt var det helt otroliga dansare. Vi hade topplatser allra längst fram och vi sjöng och dansade med.

Jag älskar musikaler just när de innehåller mycket sång och dans så självklart uppskattade jag Thriller. Ett leende satt på mina läppar från början till slut. Verkligen sevärd om ni gillar Michael Jacksons musik!





xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...