16/03/2010

Måndag i Stockholm

Igår Måndag var ytterligare en härligt solig dag fullspäckad med planer.
Jag började dagen med att gå till tandläkaren. Jag blir mer och mer emot folktandvården och överväger nu att söka mig en ny tandläkare antingen i Stockholm eller i utlandet.

Därefter tog jag och mamma en långpromenad i solskenet genom stan.
Sen blev det sushilunch innan jag begav mig till frissören.

Nöjd med min nya frissyr gick jag sedan ut och fikade med Danne...
...drack en supergod "spicy cinnamon streamers" :)
Därefter blev det ytterligare en promenad på söder med Cicci vilken vi avslutade med att gå och köpa lite smaskigt lösgodis.
På kvällen var det middag med pappa och Adrienne på Koh Phangan inbokat. Det var jag som läst om restaurangen i en Brittisk restaurangguide och eftersom jag numer är helt frälst i thaimat var jag ju tvungen att testa det.
Restaurangen var verkligen fin. Superhärlig inredning och med ljud som fick en att känna sig som på plats på en strand i Thailand. Maten var ocksa väldigt god!


Idag har jag varit på lunch med Johan och nu bär det snart av mot London igen. Denna gång utan packning och halvt naken då min fina röda vinterkappa lämnas i Stockholm och jag reser tillbaka i kläder som alla sedan ska slängas i London.
xoxo

4 comments:

  1. Slängas? Varför då? Charity shop?

    ReplyDelete
  2. Vilket fint kort pa din pappa, han ser supercool ut! :)
    du behover ingen kappa i London i alla fall, det ar sa varmt och gosigt :)

    ReplyDelete
  3. Du verkar ju ha haft helt sjukt fullt upp i Sthlm...förstår inte hur du hinner (orkar) med allt :). Kul verkar du ju i alla fall ha...flyga naken verkar ju spännande också! Haha

    ReplyDelete
  4. Zaba; yes sjalvklart gar det till charity

    Karin; Ja markte det, hur varmt som helst har i London ju!!

    Josef; look who's talking... Mr superduper-aktiv sjalv ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...