03/03/2010

Tisdagskväll på Makiyaki

Lagom till att jag snart ska resa har min dator bestämt sig för att halvt krasha så jag ligger lite efter med bloggningen...

Hur som helst, ytterligare en sak avbockad på min "to do list in London" före jag drar. En helkväll på Makiyaki. Även om jag säger att London för det mesta inte kan mäta sig i bäst sushi i jämförelse med New York så finns det inget ställe på jorden som gör så goda rolls som på Makiyaki. Jag har skrivit om det tidigare, det är en superjapansk liten restaurang som ligger gömd på en liten gata nära South Wimbledon. Hur alla kunder hittar dit är ett under men populärt är det.

Verkligen helt underbart och ganska billigt för att vara sushi är det med! Ni sushiälskare, ni måste testa!




n


nIdag var jag ledig. Imorse stack jag till gymmet och tränade ett av mina favoritpass (som jag sällan kan köra eftersom det går mitt på dagen), därefter promenerade jag genom London hem. DHL kom och hämtade mina kartonger och jag fortsatte sedan packningen för det som ska hem till Sverige. Insåg då att jag glömt att packa massor av saker som skulle varit i kartongerna men men. Sen blev det städning och matlagning. Ikväll har jag haft en mycket trevlig middag med Ida och Paolo. Jag lagade en trerätters som blev väldigt uppskattad men de bilderna kommer en annan dag för nu måste jag sova.

Natti natti.
xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...