09/03/2010

Operation mobiltelefon

För några veckor sen när jag gick igenom alla mina prylar hemma hittade jag min gamla Sony Eriksson K700i. Den är lite knäpp men fungerar fortfarande. Hur som helst vill jag inte ha kvar den men insåg att jag hade mängder med gamla bilder, videoklipp och ljudinspelningar på den från min tid i Bologna som jag ville spara. Problemet var att jag inte kunde hitta telefonens datakabel och efter att ha frågat runt bland mina vänner visade det sig att ingen hade den kvar. Istället fick jag nu spendera hela morgonen åt att skicka över det jag vill spara från min gamla Sony Eriksson till nuvarande telefon genom bluetooth, det tog lite tid men det var väl värt det. Det var helt underbart att se alla bilder igen och nu saknar jag Italien mer än någonsin, väldigt lämpligt eftersom jag flyttar om 1,5 vecka! :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...