13/03/2010

Fredagens tjejmiddag


Igår kväll blev det en lugn men supermysig tjejkväll med Marie och Hanna. Vi sågs hemma hos Marie, lagade taccos ihop och spenderade sen hela långa kvällen till att prata prata och prata. Både Marie och Hanna har bott i London och det var helt underbart att prata med två tjejer som tänker och tycker väldigt likt mig själv gällande livet, människor och länder.


Kvällens planer är fortfarande osäkra, haha. Inte likt mig att kl 17.30 en Lördag inte veta vad jag ska göra på kvällen... Har 4 olika alternativ och många vill se slagerfestivalenl. Igår när jag kom till Sthlm var jag anti. Slagerfinal, kan det bli fånigare? Men efter ett dygn i stan har jag sakta lyckats övertalas till att det kanske kan vara lite skoj, speciellt eftersom min älskling Björn Gustavsson ska vara med. Ja, vi får se vad som händer :)


xoxo

1 comment:

  1. Haha man ser att Marie precis släppte ut håret där. Fantastisk kväll vännen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...