05/03/2010

Sista helgen i London


Det här är min sista helg i London före min Milano-flytt. Nästa helg har jag dumt nog bokat att vara i Stockholm, vilket iofs ska bli kul det med, men lite dumt eftersom jag missar sista helgen i mitt underbara London.

Ikväll ska jag först ut på drinks med Alessandra och några andra italienskor och sedan vidare på sen middag på Vapiano med Kristofer. Om jag därefter väljer att ha en tidig kväll eller ge mig ut på nattliga äventyr får vi se.
Imorn ska lägenheten storstädas. Paolos bror kommer på besök från Italien och ska bo hos oss i nästan en vecka och imorgon kväll ska vi ha house party (mitt leaving party) hemma hos oss så vi måste få ordning.

Ser fram emot en rolig helg men hoppas kunna få lite tid för avslappning med!

Happy weekend my friends :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...