11/03/2010

Sista jobbdagen

I mitt team på Gala var vi 8 stycken executives, en developer och en chef. Av dem är det bara två av de andra team medlemmarna som jag kände att jag hade något gemensamt med och som jag fick bättre kontakt med. De andra jobbade jag ju så klart bra ihop med men vi sågs aldrig på fritiden. Sen bor de alla i Woking med och varje Fredag när de ska ut på drinks flyr jag Woking hals över huvud för att ta mig tillbaka till London. Mina två favvo-kollegor hade jag en egen liten "leaving dinner med" i Måndags. Igår, min sista dag på jobbet blev det ända drinks på en närliggande bar och jag blev "firad" med cocktails, blommor, present och fina kort. En av de högre cheferna kom också förbi och eftersom han inte kan visa känslor sa han bara "good bye, you´ll be missed, I know your output". Fint sagt för att vara honom, haha.

Jag trodde jag skulle gråta när jag lämnade kontoret men det gjorde jag inte, det kändes faktiskt ganska bra. Min tid på Gala har varit väldigt långdragen men absolut inte bortslängd tid. Jag har lärt mig mycket och samlat på mig erfarenheter, jag har gjort bra ifrån mig och får bra referenser. Det kändes bra med ett trevligt slut på det hela.

Bye bye Gala Coral och Eurobet :)

Jag och min svenska kollega Roxy (som jobbar på en annan avdelning)

Fina blommor.

Tre av tjejerna i mitt team. Resterande kollegor ville inte vara med på bild. Suck.

Mina blommor, kort och presenter.

Efter mina drinks åkte jag till Clapham för att träffa Erika. Erika är gravid och vi har inte setts på jättelänge. Det var verkligen kul att ses igen och prata om allt som hänt. Mycket trevlig kväll.

Kom hem vid 22 tiden igår, då blev det sen middag och film med Paolo. "Love happens" kan jag verkligen rekommendera. Jättesöt!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...