07/03/2010

My leaving party

Some 1uick pics from my "leaving party" yesterday :)

Mycket lyckad fest! Vi hade tankt att ga ut men slutade med att vi stannade hemma hos mig hela kvallen. De sista droppade val hem vid 04 imorse och da kom Luigi med den brillianta ideen att titta pa filmen "breakfast at Tiffany's" sa har val sovit 2-3 timmar inatt, men det var det vart.

Nu idag ska jag forst ut och fika med Sara och sen vidare och traffa Giulia. Vad som hander ikvall far vi se men garanterat far det bli en tidig kvall!

Dags att ge mig ut i solen solen. Can't believe it, vi har haft stralande sol och bla himel en hel vecka i strack, men det ar fortfarande kallt, ush.

Shots gang
Best friends: Valeria och Annah
Swedish gang :)
Crazy guys: Luigi och Paolo
The dancing queens/kings: Annah, jag, Dennis och Gustav

Marie Therese, jag och LuigiHappy Sunday people! :)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...