05/06/2009

Sjuk

Idag var en av de viktigaste dagarna pa jobbet och jag hade verkligen sett fram emot den har dagen, vad hander da? Jo jag blir sjuk och maste stanna hemma. Idag skulle jag haft min 2 timmar langa NVQ session med professorn och jag skulle aven pa eftermiddagen haft VIP traning sa jag nasta vecka skulle kunnat kicka loss mitt nya jobb sjalvmant (da killen jag ska jobba med inte ar inne pa mandag). Allt detta missar jag nu och jag har ingen aning om hur det ska ga och losa. Inte kan jag na min jobbmail hemifran heller :(

Maste fatt nagon matforgiftning igarkvall, for har varit matsjuk hela natten och har haft helt fruktansvarda magsmartor. Trots detta och trots att jag inte sovit en blund inatt forsokte jag mig pa att ga upp och duscha nar klockan ringde, men det visade sig inte vara sa smart for jag foll ihop som en trasmatta i hallen sa nu sitter jag har som ett fan i min pojkvans lagenhet, fortfarande med magont och har ingenting att gora.

Blir kanske lite fler blogginlagg senare i eftermiddag =)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...