03/06/2009

Mördarpass plus The Apprentice

Finns det nagot skonare an att komma hem fran en riktigt hard traning, snabbt ata nagot, sen duscha for att sedan antligen fa sla sig ner i en skon soffa och bara ta det lugnt - och kanna sig riktigt nojd med sig sjalv!

Ikvall var jag pa mordarpasset Boty Camp vilket bestar av 5-10 min uppvarmning medan ledaren gar igenom stegkombinationerna for att sedan i morker till valdigt hog technomusik dansa runt i ultratempo non stop i 30 min. Passet avslutas med stenharda styrkeovningar. Hela kroppen skakar efter ett boty camp pass. Men idag nojde jag mig inte med det, direkt efter passet korde jag 30 abs (magtraning). Forstar inte hur jag tog mig hem och hur jag lyckades laga mat (+2 matlador) for nu ar jag sa trott att jag inte orkar rora mig fran soffan till min sang, hela kroppen varker. Undra om jag kommer kunna ga imorn...?

Ikvall var det nast sista avsnittet av The Apprentice, en toppenserie pa TV som jag dessvarre sett for lite av. 2 tjejer i finalen, varav en min favorit. Tycker manga av deltagarna ar otroligt duktiga och bra forebilder for oss, sarskillt nagra av tjejerna. Varlden behover fler karriarstjejer som dem, det ar nagot som ar sakert och jag ar glad att Sir Allan valt att behalla dessa otroligt duktiga tjejer till finalen. Pa Sondag smaller det, da borde ni alla titta :)

xoxo

5 comments:

  1. Vart tranar du?

    Jag tycker inte om The Apprentice. Det ar nog bara riktat till karriarsfolk och jag, student, raknar mig inte in dar, an :o)

    ReplyDelete
  2. Vilken kanonkväll! Själv missade jag träningen pga av InDesign-jobb... Buuuuu

    ReplyDelete
  3. onsitelondon04/06/2009, 13:46

    Dont miss, finalen ar pa sondag om jag fattat ratt!!!!

    ReplyDelete
  4. Va? Ar det sant? Tur att du sa det, annars skulle jag missat det sjalv!! Andrat texten nu ;)

    Tusen tack!

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Johan Andersson04/06/2009, 16:50

    Därför du ar smal, tränar som en guru.

    The apprentice har jag aldrig hört talas om men spanade in hemsidan och ser häftigt ut. Sir Allan Suggar, det är grejer det. Sverige saknar TV av den kvaliten!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...