15/06/2009

Grand Union Bar and Grill

Mmmmm... Sitter har matt och valdigt belaten. Andra gangen inom en veckas lopp har jag besokt en Grand Union bar & Grill och ar lika nojd den har gangen som den forsta. Det ar en helt ny upptakt jag/vi gjort men vill verkligen rekommendera dem for er alla.

Det ar en kedja och de finns lite har och var. Forra veckan var vi pa Grand Union Clapham, dar har en en riktigt stor och fin beer garden med sma hyddor dar man kan sitta och ata och dricka. Idag var vi pa Grand Union Kenningtin som till min stora fortjusning ligger bara 5 minuters promenad fran dar jag bor. Aven den har en stor uteplats, dock pa taket. De har aven restauranger i Camden, Islington och kentish Town.

Det jag framfor allt gillar med stallet ar inredningen. De har en blandning av lite aldre tapeter och mangder med gamla/antika coola lampor i taket och pa golvet. Bord och stolar ar aven de av det aldre slaget och det kanns lite som man kliver in i ens gammelmormors vardagsrum. Fargtoningen ar varm och stamningen otroligt mysig. De har lite all mojlig mat; mycket kott och hamburgare. Jag ar i vanliga fall varken en kott- eller hamburgermanniska men tycker verkligen de har ar goda!

Bilder fran Grand Union Kennington:

xoxo

4 comments:

  1. muuums!!! snygg bild på dej bill!! nästa gång får du bjuda ;p

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Forst far du bjuda hem mig pa hemlagat och gora matlador till mig, sen bjuder jag pa en mumsig burgare =D

    ReplyDelete
  3. låter som ett högt pris, men de e d värt!! :)

    ReplyDelete
  4. Aha, jag har också upptäckt grand union! Väldigt mysig beergarden´. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...