22/06/2009

BBQ Söndag

Vilken toppenhelg jag har haft! Verkligen helt otroligt bra! Efter en underbar dag igar med midsommarfirande med nara och kara vaknade jag upp lite smatrott imorse, funderade ett tag pa att stanna i sang hela dagen men angrade mig snabbt nar jag kom pa att jag var inbjuden pa BBQ hos Ida och Adam. De ar mrs och mr fixare och gourmetkockar och allt tillagar blir alltid bade otroligt gott men aven otroligt vackert, jag ar alltid lika imponerad. Och inte blev jag besviken idag heller, val uppe i Hampstead bjods vi pa massvis av god mat, dryck och dersserter. Bilderna nedan ar darifran.


Pa val hem darifran ringde Giulia och fragade om jag hade nagra kvallsplaner. Sova svarade jag men det accepterades minsann inte. Istallet hamnade jag pa BBQ nummer tva, denna gang en Italiensk sadan. Jag var inte vidare hungrig efter min forsta bbq men fick anda i mig en otroligt god nygrillad bruschetta, yammi.

Fran och med idag och 4 dagar framat bor jag i West Kensinton i min pojkvans lagenhet. Han ar sjalv i Italien for jobb pa Milano Fashion week sa jag passar pa att sno lagenheten :)

Vill inte ga och lagga mig for att sova, vill inte att den har underbara helgen ska ta slut. Men nu ar det bara 5 dagar kvar och sen bar det av till Sverige, jippi!

xoxo

2 comments:

  1. Vad glad jag blev av din kommentar :-) Det kanns sa skont nar manniskor inte bara berattar nar det ga super bra for dem utan vagar att beratta nar det faktiskt inte gatt sa bra som man forvantat. Tack Fina Marliina! :-)

    Jo det blev parken pa midsommar. Forsta gangen jag firar i Hyde Park faktiskt. Saaaa mkt folk dar var! Blev super forvanad over hur manga svenskar som vallfardade dit :-) Haller med om att det hade varit jatte roligt att traffas, men tvivlar pa att vi hade hittat varandra i folkmassan.... Och du slapp mitt gnallehumor over betygen lol. Igen - guuuud vad mkt folk!

    Men vi kan juh dra ihop en 'bloggtraff' (sa nordigt d later hahaha) eller ngt sa smaningom?

    Kram Ems
    xxx

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson24/06/2009, 18:11

    Vem är din blonda kompis där? Mohahaha. Du har ju BARA blonda kompisar. Mohaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...