09/06/2009

Underskattade små guldkorn/bloggar

En blogg jag laser regelbundet har just nu en liten tavling med syfte att lyfta fram "smabloggar".

Tanken ar att man ska rosta pa den eller de bloggar som man tycker fortjanar fler lasare och huvudsyftet ar att uppmarksamma sma bloggparlor som fa har hittat till. Riktmarket var att bloggarna skulle ha under 500 unika lasare i veckan, pa ett ungefar...

Jag tycker det har ar en toppenide och vill darfor pusha mina lasare att ga in och nominera de bloggar som fortjanar en stund i ramljuset.

Klicka har for att nominera dina favoriter!!
(Fyll i uppgifterna, klistra in en länk till bloggen/bloggarna du nominerar och komplettera gärna med en kort beskrivning av bloggen och kanske vad som gör just den bloggen så bra).

Jag tycker vi alla borde bli battre pa att lanka till varandra, rekommendera varandras bloggar och kommentera hos varandra. Sjalv laser jag alla bloggarna som finns pa mina tva blogglistor sa fort det kommer nya uppdateringar, dock ar jag inte jatteduktig pa att kommentera hela tiden... Lovar att blir battre pa den saken :)

xoxo

3 comments:

  1. Jag tackar för ditt bidrag till att plocka fram fler av dessa små underskattade bloggar.
    För tillfället har det kommit in sex nomineringar från tre olika bloggare, men det behövs många fler!

    ReplyDelete
  2. Jag har ju ingen egen blogg, far jag vara med anda?

    ReplyDelete
  3. MIA, det är klart att du får nominera bloggar även om du inte har någon egen
    Du är hjärtligt välkommen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...