23/06/2009

Sol och värme


Vi har haft en helt fantastik vår och försommar här i London i år och jag är överlycklig! Med få undantag har vi haft över 20 grader varmt om dagarna i stort sätt ända sen April och otroligt få regndagar (om man jämför med tidgare år.) Själv mår jag som fisken i vattnet, sommarklänningarna är sedan länge framme och jag njuter av varenda stund jag får i solen, men det kan man tyvärr inte säga att britterna gör. Så fort temperaturen stiger över 20 grader börjar gnäller de "it´s tooooo hooooot". Är det under 17 ar det for kallt och är det över 20 grader så ar det för varmt, de blir verkligen aldrig nöjda...!? Jag är så otroligt less på att höra min kollegors gnällande dag ut och dag in. Pust och stön!


xoxo

3 comments:

  1. Eller Hur??!!! det ar ju jatteskont!
    ska ut till en park nu, underbart!

    ReplyDelete
  2. jag gillar inte varme faktiskt men jag klagar inte nar det ar kallt ute. Jag far alltid huvudverk nar det ar for varmt ush :o)

    ReplyDelete
  3. Johan Andersson24/06/2009, 18:06

    Lätt för dig att säga som är smal som ett grässtrå och har medelhavshud som klarar vilken temperatur som helst.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...