20/06/2009

En mycket lyckad midsommar

(Click on the pics to get them bigger!)

Dagen borjades med champagnefrukost hemma hos Howie. Se bilder ovan..


Direkt darifran gick vi till scandi Kitchen och kopte med oss smarrig picknick och begav oss till Hyde Park for att picknicka och dansa runt stangen med ett hundratal andra Svenskar. Se bilder nedan. Jag tror jag sagt det forut men jag kan saga det igen. Midsommarfirandet i hyde park ar nagot helt olikt alla midsommrar jag nagonsin firat i Sverige. Det ar sa stort, sa glatt och sa oppen atmosfar. Alla pratar, dansar och picknickar med alla - helt underbart.


Direkt fran parken gick vi hem till Tobbe dar vi fortsatte festen med goda drinkar och smaskiga pajer, kyckling, sallader etc. (Bilder nedan)

Kvallen avslutades sedan pa Club Maya i Soho. Shysst klubb men hamnar anda inte pa favorittopplistan. Inredningen var cool, shysst folk men musiken va val inte direkt va jag hade onskat for ett midsommarfirande; house natten lang. Puh.
Sammanfattningsvis kan jag verkligen saga att det var en toppendag!! Basta vannerna, god mat och dryck, nytt folk, overraskningar och ja bara jatteskoj!!

Nu ar det dags att packa. Ska bo i West Kensinton hela veckan som kommer och nasta vecka ska jag till Sverige.

I eftermiddag vantas BBQ hos Ida och Adam, ska bli toppenskoj!

xoxo

2 comments:

  1. Coooolt!! schysta picsen blev :) a vilken dag!!!

    PåK

    ReplyDelete
  2. ah va kul ni ser ut att ha. Jag lag hemma med migran darfor jag inte horde av mig, forlat. kul stort gang du har i london, har du lart kanna dem har eller fran sverige?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...