11/06/2009

Ett år - hurra hurra!

Idag ar det ett ar sedan jag startade den har bloggen! Det ar min 3e blogg, men den forsta att vara helt oppen for mina vanner och familj.

Min forsta blogg var helt anonym och valdigt personlig, lite for personlig om jag idag far saga det sjalv. Raderade den efter ett halvars skrivande och startade en ny pa metroblogg, lite mindre personlig men fortfarande anonym. Sen for ett ar sen startade jag denna, har pa Blogger eftersom jag hade allt annat pa Google. Till en borjan va den iofs inte anonym men jag gav heller inte ut adressen till nagra vanner. Det ar bara senaste halvaret som mina vanner fatt ta del av mitt bloggande och jag har sedan dess borjat skriva lite mer om mitt liv i London sa vanner och familj hemma i Sverige kan kanna sig uppdaterade pa vad som hander har borta :)

Grundtanken med bloggen ar helt enkelt att den ska personlig! Det ar mina tankar, mina asikter och mitt liv. Temat jag forsoker folja ar London, karriar, samhalle och noje men jag vet att jag skriver om lite allt mojligt, vad som faller mig in just den dagen...

Den har bloggen brukar ha mellan 150 - 200 unika besokare i veckan och runt en 30-40 per dag. Det ar valdigt lite om man jamfor med manga andra men samtidigt sa uppdaterar jag den inte jatteofta och jag ar heller inte sa aktiv pa andra bloggar, vilket kravs for att fa lasare till sin blogg. Jag har mina favoritbloggar som jag laser
dagligen och jag ar ganska saker pa att samma bloggade kikar pa min blogg ratt regelbundet med, mer an sa blir det tyvarr inte, har liksom inte tid.

Hur som helst grattis bloggen ett ar!! - langsta blogg jag haft :)

xoxo

1 comment:

  1. Grattis bloggar!

    Jag tycker din blogg ar toppen, man maste inte spruta ur sig inlagg for att en blogg ska vara bra (note to myself! ;) )

    Sen sa tycker jag att du har en bra installning till bloggandet, det handlar ju inte om hur manga lasare man har utan att manm tycker om det man skriver om etc.

    Jag bloggade i 2.5 ar utan att veta hur manga lasare jag hade!

    Ha en trevlig sondag :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...