28/02/2010

Saturday night

Ytterligare en spontan kväll.... Låg hemma hela dagen idag, vilade och kolla film med Paolo. Lika kul som vi hade igår, lika dåligt mådde vi idag. Ush. Jag tillät mig själv slöa fram till 4-tiden men sen satte jag fart; fixade mig, stack hem till Lugigi ett tag, vidare på spansk middag och sen till ett Italienskt Costume Party i Hampstead. Luigi var utklädd till Super Luigi Bros... Dvs, Super Marios bros brorsa, rätt finurligt. Själv var jag lite för slö och klädde bara ut mig till mig själv ;) Nu är de andra ute och röker och jag ska nog passa på att smita hem snart. Jobb imorn :( Trevlig kväll i alla fall!
Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

2 comments:

  1. Johan Andersson01/03/2010, 12:44

    Vem är den där fula jävuln? Kom igen Majja, lite klass har du väl? Mohaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...