22/02/2010

Mitt 2009 i London

Idag har jag offrat morgonen åt att sortera bilder från 2009. Hade från början nästan 8GB bilder tagna år 2009 och bara från min New York-resa hade jag över 700 bilder. När man väl går tillbaka och kikar på gamla orkar man ju inte gå igenom några 700 bilder så det var bara att sätta fart och radera. Nu har jag fått ner stoleken på 2009-mappen till 4.6GB, fortfarande mycket men ändå mycket bättre.



När vi (jag och min kollega) satt och kollade på alla mina bilder var vi båda oerhört förvånade över hur mycket jag egentligen hann göra under 2009 och hur många människor jag träffat. Jag tror inte någon annan stad i världen kan erbjuda ett så aktivt och socialt liv som London gör. Jag börjar verkligen undra om jag gör rätt att flytta härifrån.... Egentligen erbjuder London det mesta jag vill behöver i mitt liv (förutom sol och värme) och det är den perfekta staden att bo i om man vill resa. Resmöjligheterna från London är enorma och konkurrensen drar ner priserna. Jo mer jag tänker på det, ju mer positiva sidor ser jag med London....

































xoxo

1 comment:

  1. Johan Andersson01/03/2010, 12:40

    Inte ens bild pa exet? Du kan ju inte förneka att han inte var en stor del av ditt liv 2009. Kom igen nu Majja, väx upp!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...