11/02/2010

Bättre sent än aldrig...?

I över ett år har jag bett min chef att få involveras i nya ansvar på kontoret och så bli delaktiv i olika projekt och varje gång har han svarat "ja visst, snart så.." men sen har det inte blivit av. NU, efter att jag har sagt upp mig har han plötsligt bestämt att jag ska bli ansvarig för reconciliatoin, dvs ha koll på hela företagest in och utbetalningar. Jättestort ansvar! Detta innebär att jag måste uppdatera och skapa jättekomplicerade excel-dokument och får offra i stort sätt hela mornarna för att lista ut vart olika betalningar tagit vägen. Sen vill han också att jag ska dra igång nya projekt involverande nya betalsystem... Ibland förstår jag mig inte på människor. Varför ska jag lära mig allt det här, jag som ska sluta. Vore det inte smartare att lägga all den tid de nu lägger på att utbilda mig på att lära någon annan som ska stanna? Men men, jag tackar och tar emot. Always up to learn new things! :)

Jag på företaget idag, iklädd Arsenalkeps och -halsduk, haha. Hittade dem hemma och jag måste ha fått eller köpt dem på någon av Arsenalmatcherna jag varit på för länge sen. Ska ge dem till Dimitris ikväll som tack för att han skjussar mig till Heatrow, han är Arsenalfan.

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

To answer your questions, no I am not a Arsenalfan!

1 comment:

  1. Johan Andersson11/02/2010, 16:22

    AAAAAAAAAAAAAAAAaaarsenal!!! Trodde du var Arsenalfan Majja!? Eller du kanske bara var kåt på Ljungberg? Mohahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...