08/02/2010

Mango Tree London

Jag är lite efter med mina planerade blogginlägg.... För flera veckor sen var jag, Anna och Cicci på restaurangen Mango Tree här i London. En restaurang som många andra London-bloggare rekommenderat och som jag även läst mycket gott om. Eftersom jag hade finbesök i stan passade jag på att boka bord där för att få testa den.

Själv tyckte jag restaurangen var fin, det var mycket bra och trevlig service och maten var väldigt god. Dock tyckte jag inte standarden nådde upp till sina höga priser... Hur som helst bokade vi genom toptable och fick halva priser på maten så väl värt for oss!

Mango Tree tog sig in som nummer 10 på min "topp10 restauranglista" och kickade ut La Barca :)


xoxo

1 comment:

  1. Johan Andersson10/02/2010, 16:13

    Oj vad ni har förändrats alla tre. Du och Holmen tinar ju bort och Björken ser lite rundare ut va? Men tre läckerbitar ändå, skulle inte säga nej till någon av er, mohahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...