05/02/2010

Sagt upp mig!!!

En glad Maria!!

Idag sa jag upp mig från mitt jobb! Min chef hade bett om ett one-to-one/utvecklingssamtal så jag tyckte det var ett bra tillfälle att lämna in min uppsägning.

Han började med att utvärdera senaste månaderna och hann till och med säga att han är mycket nöjd med mig, att jag jobbar hårt, gör minst fel i teamet och har en positiv attityd som smittar av sig på mina kollegor. Han visade siffor som visade att jag mycket väl överstiger mina förvantningar och började prata om framtida möjligheter. Då tog jag tillfälle i akt att säga att jag bestämt mig för att sluta. Jag var ärlig och sa att jag känner att jag vill göra något nytt med mitt liv och att det känns som om Gala Coral (mitt förtag) inte kan erbjuda de utvecklingmöjligheter jag vill ha. Han förstod mycket väl men blev väldigt besviken. Nu i eftermiddag skickade jag ut ett mail till mina närmaste kollegor och fick väldigt fin respons från ledsna kollegor så det känns bra! Kommer sakna folket här men inte mitt jobb!

Jag har fem veckor kvar att jobba och min sista dag kommer bli den 10 Mars för hoppningsvis.

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

3 comments:

  1. modigt men bra jobbat!

    xx L

    ReplyDelete
  2. Grattis!

    Nu är du precis lika galen som jag.

    Kraaam

    ReplyDelete
  3. Sånt bra slut på en anställning, bra jobbat. KramC

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...