11/02/2010

Dagens 11-02-2010

Dagens morgon: Trött, kom i säng på tok för sent pga packningen

Dagens vill ha: Sommar!

Dagens saknad: Still the same.... I think...!?

Dagens låt: By Your Side - Sade

Dagens tråkigaste: jobba

Dagens sysselsättning: Jobb och resa.

Dagens händelse: Kommer nog bli när jag ska försöka komma ombord med 38 kg packning ikväll, helst utan att behöva betala övervikt =/

Dagens kläder: Bla jeans, Bege kofta och Timberland skor (don´t ask)

Dagens sötaste: Dimitris som lovat skjussa mig till flygplatsen efter jobbet.

Dagens måste: Jobba ända fram till kl 18.00 ikväll. Puh.

Dagens ogillande: Behöva släpa alla packning

Dagens längtan: Tills jag är på plats i Milano.

Dagens smarrigaste: Blie min vegitariska lasagne jag ska äta till lunch.

Dagens humör: Trött men förväntansfull.

Dagens bästa: Ikväll åker jag till Sverige!

Dagens sämsta: Stress! Stress! Stress!

Dagens kväll: Flygplats och flygresa.

Dagens önskan: To be on a lovely beach somewhere....


xoxo

3 comments:

  1. Johan Andersson11/02/2010, 16:23

    Läckert! Vem vill inte vara på en strand...

    Så du ska till Stockholm. Intressant. Kanske jag ska höra av mig. Vem ska du fira alla hjärtans med om man får fråga?

    ReplyDelete
  2. Ända till kl 18! Det är tidigt!

    ReplyDelete
  3. Erika, Tidigt? Det ar en halvtimme langre an vad jag brukar jobba till.... pust o ston ;)

    Johan, jag firar garna valentines med dig sa hor av dig! =P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...