01/02/2010

Tiffany's

Nu är jag arg som ett bi. Ska inte Tiffany´s vara en av världens bästa smyckesbutiker? Yea right!

Jag fick ett silverarmband från Tiffany´s i julklapp men eftersom jag har en arm likastor som ett litet barn var jag tvungen att lämna in det för att förkorta det. Allt var frid och fröjd, det var gratis att göra det mindre och det skulle ta max två veckor. I Lördags när jag skulle hämta ut det gav de mig ett extra långt armband med ett helt annat hänge än det jag hade och allt de hade att säga var att de måste skickat mitt lilla armband till någon annan, ups. De sa att de skulle spåra mitt armband och ringa tillbaka idag tidigt på morgonen men det gjorde de inte. Istället fick jag ringa dem och så klart hade de fortfarande inte hittat mitt armband. Jag har inget kvitto på armbandet och heller inget direkt bildbevis på det så de visste först inte hur de skulle lösa det och jag blev så klart jättearg. Efter mycket dividerande lovade de nu att de skulle beställa ett nytt armband från Tiffany´s New York och skicka in det på express-förminskning och att jag ska kunna hämta ut det redan i slutet på veckan. Vi får väl se hur det går med det.....

Jag på nyår med armbandet på mig (det syns knappt)



Så här ska armbandet se ut så jag hoppas verkligen de fixar fram ett identiskt nu...
xoxo

2 comments:

  1. Vad trist! Jag har ocksa daliga erfarenheter av Tiffanys "customer service". Hoppas du far ditt armband snart..

    kram

    ReplyDelete
  2. Johan Andersson10/02/2010, 16:10

    Shysst present men om han nu var en sån idiot borde du spola ner det i toaletten!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...