15/02/2010

Back in London

(Ett tomt terminal 5 pa Arlanda och en uttrakad Maria)

Ush va jag hatar att flyga, det tar sa mycket tid att aka till flygplatsen, checka in, vanta pa planet, resan i sig, sen vanta pa bagaget och sen ta sig fran flygplatsen. Suck och ston sager jag.

Hur som helst har jag haft en toppenhelg i Stockholm med mina nara och kara. Dock, utan overdrift var det verkligen istid i stan, inte nog med att det var sno overallt sa ar gatorna tackta med is och sa klart var det superkallt. Helst ville man bara kura ihop sig under en filt och inte ga ut alls men eftersom det, som alltid, var sa manga jag ville traffa gick ju inte det sa det var bara att bita ihop och utharda den fruktansvarda kylan. Hoppas varen har kommit nasta gang jag ska dit om 4 veckor!

Tack alla underbara for att ni alltid gor mina dagar i Stockholm fantastiskt roliga! Vi ses snart igen!

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...