11/02/2010

Stockholm here I come...

Ikväll reser jag till Stockholm för en lång och mysig helg med familj och vänner. Ska bli otroligt skönt att komma bort från London och all stress jag känner här inför flytten och bara försöka slappna av hela helgen. Som vanligt är mina dagar i Stockholm fullbokade med nära och kära och det ska bli kul att se alla igen, även om det inte var såå länge sen jag såg de flesta. Har fått höra att det ar minus 10 grader och snö, det ser jag desstå mindre fram emot. Kan inte våren komma snart?

Jag har senaste dagarna packat mänder med mig saker som jag inte tror mig behöva i Milano och som jag istället ska lämna i Sverige. Har packat två stora resväskor samt två handbagage med kläder och böcker och tillsammans väger allt närmare 40 kg. Alltid samma stress och nervositet inför mina resor, jag har alltid för mycket packning och måste alltid oroa mig för att behöva betala övervikt. Blä! Håll tummarna för mig!
Blir nog inte så mycket bloggande i helgen så jag passar på att önska er alla en trevlig helg!

xoxo

1 comment:

  1. ehi.....cazzo........fighissima........

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...