08/02/2010

Bra dag!

I Torsdags när jag var ledig från jobbet kändes det som om dagen bara flög iväg utan att jag fick något vettigt gjort. Eftersom jag nu för tiden är väldigt stressad inför flytten och allt avskyr jag sånna dagar, jag vill vara tidseffektiv och bocka av så många saker som möjligt på min to-do-list.

Idag hade jag ytterligare en dag ledigt från jobbet och idag har jag istället hunnit hur mycket som helst. Började dagen med att baka jättgoda frukostfrallor. Sedan stack jag till gymmet och körde mitt sk extrema step aerobicspass och fick även vara med på en filmtagning som de hade på dansstudion för någon dans-aerobics film. Jag körde gärnet och gick till sist därifrån riktigt trött men nöjd. Därefter utrattade jag några ärenden i stan, samt hämtade ut mitt armband från Tiffany´s eftersom de äntligen fixat fram ett nytt till mig, nu även i rätt stolek. Sen gick jag vidare till vårdcentralen och hämtade ut lite recept och nu har jag varit hemma och packat inför Stockholms-resan till helgen. Inte illa va? Älskar sånna här dagar. Synd bara att jag dragit omkring på en hemsk huvudverk hela eftermiddagen, men det är nog stressen.


Nu ska jag iväg på kinesisk middag med Howard och Annah. Mums!

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...