17/02/2010

Sista middagen med flatisarna

Ikväll hade vi vår sista middag hemma; jag, Julien och Ilinca - Vi som nu bott ihop i över två år. Julien flyttar till Paris nu på Lördag och en ny flatmate flyttar in. Eftersom nye flatmaten är en kompis till mig ska det så klart bli kul men det kommer ändå bli konstigt, vi har ändå trivts väldigt bra ihop de här åren. Även fast jag älskar nya saker i livet så har jag svårt att slita mig från det gamla och trygga som jag är tycker om och just bostaden är ju så viktig. Så jag kommer verkligen sakna mina två underbara flatmates!

Ikväll lagade vi middagen ihop, Julien stod för en fransk förrätt, Ilinca lagade thai till huvudrätt och jag bakade en chokladkaka till efterrätt. Supergott!


Blev inte så bra bilder från middagen dessvärre men här är vi iaf :)

(Min chokladkaka:)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...