06/02/2010

Lördag - Bakis på jobbet

Ush vad jag hatar att jobba helger! Jag älskar att ha vardagar ledigt men lika mycket hatar jag att behova gå upp tidigt en Lördag/Söndag och åka in till jobbet. Hur som helst är det här min sista jobbhelg! Jag jobbar en Söndag i slutet på Februari med men då är det iaf bara en dag, den här helgen jobbar jag både Lördag och Söndag. Tyck synd om mig... ;)

Gårdagskvällen var i alla fall väldigt trevlig. Först åt jag en jättestor pastamiddag med Paolo och sedan gick vi ut för att dela några flaskor vin med Valeria. Vi hade väldigt kul men tort vitt vin gör mig så seg och just nu förstår jag inte hur jag ska orka mig igenom en hel jobbdag plus ett house party ikväll....

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

1 comment:

  1. hmm...Jag är snarare lite inne på "som man bäddar får man ligga" angående att du känner dig bakis men får väl försöka klämma in någon "tycker synd om dig"-känsla också.

    Låter som om du kommer få en tuff helg med två fester...livet är inte alltid lätt :).

    Kram

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...