18/02/2010

Risottokväll

Eftersom jag ska flytta har jag nu börjat försöka använda upp all mat jag har i mina skåp. Ikväll var det risottorisets tur... Jag lagade till två stora kastruller risotto; en traditionell svamp-risotto och en risotto med spenat, festaost och soltorkade tomater. Det blev middag åt både mig och Ilinca plus 5 matlådor till jobbet :)

Ikväll lyckade jag ÄNTLIGEN lägga upp bilder på facebook. Eftersom jag alltid är den som har kamera med mig när vi går ut förväntas jag även lägga upp bilder på facebook redan dagen efter men dessvärre är jag inte så bra på det längre. Jag drar mig som sjutton för att ladda upp dem och sedan tagga alla vänner, men nu är årets bilder hittills upplagda och det känns skönt!

Dags att sova snart....
Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...