26/02/2010

Indiskt i Bricklane


En av grejerna jag hade på min lista att göra föra jag lämnar London var att äta på en Indisk restaurang i Bricklane. Jag är inte överförtjust i Indisk mat men ville göra det ändå, man bara måste ha ätit en typisk Indisk middag (helst i Bricklane) om man bott i London i över fyra år, så ikväll var det dags.

I spöregnet tog jag och Annah oss till Bricklane och till Restaurang Pampadomos och åt en typisk Indisk middag. Det var ok, inte det bästa jag ätit men heller inte det sämsta men vi hade i alla fall trevligt. Dock ligger Indiskt fortfarande långt ner på min lista av favoritmat. Italienskt, Japanskt, Mexikanskt och Thai ar mina favoritmatkulturer helt klart!


I övrigt har det varit en skum dag. Ett mail i eftermiddags tillsammans med telefonsamtal ikväll fick mig ganska omtumlad men nu har jag lugnat ner mig och det ar dags att sova. Natti natti gott folk :)

xoxo

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...