04/02/2010

Bortslängd dag

Idag har jag varit ledig. I vanliga fall gillar jag att ha vardagar lediga, man hinner liksom så mycket mer på en ledig vardag än på en helgdag. Imorse fick jag mycket gjort; jag bokade resor och organiserade en hel del saker. Sedan kom Ann-Sofie över och vi åt lunch och hade det mysigt... men sen började helvetet. Tiffany´s fortsätter att krångla och de vet inte hur de ska lösa problemet med mitt försvunna armband. Nästa problem som dök upp var att jag härrom dagen beställde några lådor online som de lovade leverera idag mellan 08-17. Det kom så klart inga lådor och jag ringde företaget (som verkar bestå av en person?) och frågade vart mina lådor tagit vägen och mannen i telefonen lovade att kolla upp det och sedan ringa tillbaka till mig. Det gjorde han inte. Jag fick istället ringa igen och han sa att lådorna borde komma inom några timmar och det gick absolut inte att omboka leveransen till en annan dag. Nu sitter jag här och väntar på de förbaskade lådorna som antagligen inte kommer komma och gubben har slutat svara när jag ringer. Som socker på toppen av helvetet var jag tvungen att cancellera cocktail-kvällen med tjejerna som jag sett fram emot hela dagen. Ibland verkligen suger livet :(

Hoppas ni andra har en bra kväll iaf....

xoxo

2 comments:

  1. phu jag var oxa tvungen att stalla in drinken :(

    oh well, vi far styre upp en ny drink valdigt snart :)

    x L

    ReplyDelete
  2. Jag saknade dig verkligen. Ledsen att det blev som det blev, önskar jag kunde fixa allt.

    Kraaam vännen

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...