29/01/2010

Barcelona Tapas Bar

Jag och Ida pa Barcelona tapas bar vid Bank igar kvall. Vi bokade genom toptable och fick 2 for 1 pa alla tapas, vilket sa klart ar bra men jag kan inte pasta att jag tyckte om stallet anda. Maten var ok men inget speciellt, servicen halvdalig och delar av personalen kunde inte ens engelska. Nej, inget jag skulle rekommendera.

Idag ar det Fredag och snart vantar ytterligare en ledig helg for min del men denna med besok. Ikvall kommer Josef over och imorn ska Diana bo hos mig. Blir nog en blandning av mys och festhelg :)

xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

1 comment:

  1. Testa Salvador and Amanda pa Leicester Square, grymt bra tapas! Vilket ar lite forvanande med tanke pa var det ligger :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...