21/01/2010

Dålig service

Idag hade vi som sa manga ganger forr en team lunch pa Zizzi i Woking. Jag kan helt arligt inte forsta varfor min chef envisas med att dra dit oss men jag slipper betala sa jag ska val inte klaga... Forsta gangen jag var sar bestallde jag en kycklingsallad utan dressing. Jag fick in en kycklingsallad drankt i dressing... Forra gangen bestallde jag en vanlig pastaratt, de glomde bort den och jag fick min mat lagom till att de andra atit klart. Idag bestallde jag en bruschetta att dela med Filippo, min kollega och till huvudratt en pizza med extra svamp. De glomde bort bruschetta helt medans pizzan faktiskt kom tillsammans med de andras ratter men utan svampen. De erbjod sig att gora en ny pizza men jag ville ju ata med de andra sa till slut fick jag lite svampar i en skal brevid.... Dessutom serverades min favoritlemonad i ett glas som smaka diskmedel. Jezez sager jag bara. Dessa italienska restaurangkedjor i London driver mig till vansinne. No more Carluccio's, strada, prezzo eller zizzi for min del tack!

xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

2 comments:

  1. Det är verkligen världens godaste lemonad... apelsinversionen är inte heller fy skam! :) Jag hittade burkar på Waitrose för säkert ett halvår sedan, köpte sex av varje och har fortfarande två av varje kvar, sparar på dem för de är så goda!

    ReplyDelete
  2. Hehe, ja visst ar de goda! San Pellegrino ar super. Men inte nar de serveras i ett glas fullt av diskmedel... ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...