22/01/2010

Dagens 22.01.2010

(Lilla jag för 6 år sedan när jag bodde i Västerås)

Dagens morgon: Trött och irriterad över att badrummet var upptaget nästan hela morgonen.
Dagens vill ha: Lycka
Dagens saknad: ...
Dagens låt: Amici Mai - Antonello Venditti
Dagens tråkigaste: Sitta och göra ingenting på jobbet
Dagens sysselsättning: jobb, chat och jobbansökningar.
Dagens händelse: Mail från mitt ex pappa som vill ses för en middag i London!?
Dagens kläder: Bla jeanskjol och morkblå hoodie.
Dagens sötaste: Paolo, som omedvetet får mig på gott humör
Dagens måste: Sitta på jobbet 8 timmar.
Dagens ogillande: Tomheten inom mig och ovissheten om framtiden.
Dagens längtan: ...på bättre tider...
Dagens smarrigaste: Söder-te
Dagens humör: Förvirrad
Dagens bästa: Ikväll börjar första helgen sen September då jag varken jobbar eller har besök.
Dagens sämsta: Tomheten inom mig
Dagens kväll: Drinks med gänget i Shoredich

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...