03/01/2010

Gott nytt ar.... :(

Efter 6 fantastiska dagar i Italien sitter jag nu pa planet pa vag tillbaka till London. Imorse nar jag vakna kande jag mig forvantansfull men det fick inte vara mer an nagra timmar....

Pa nyarsafton nastan grat jag av lycka att hemska 2009 var over och att ett nytt spannande ar skulle borja. Jag svor for mig sjalv att 2010 bara maste bli ett riktigt bra ar!! Det kunde ju inte bli samre?

For att gora en lang story kort var det val framst pojkvannens flytt till Amerika som gjorde forra aret sa sorgset. Har nog aldrig i mitt liv varit sa ledsen... Sa lange... Sen gjorde ju inte mitt skitjobb och svikande vanner saken battre...

Hur som helst ar 2009 nu slut och ett nytt ar med alla dess mojligheter har borjat. Forsta tva dagarna var bra men idag, arets 3e dag, rasa min varld samman....

Pojkvannen tog upp att vi uppenbarligen vill olika saker med vara liv just nu och att vi borde tanka over situationen lite mer an vi gjort hittills. Han vill ha nagot/nagra ar och satsa helhjartat pa karriaren som nu fatt fart medans jag, ja vad vill jag? Jag skulle val for det forsta vilja vi bodde narmare varandra och sen vill ju jag ocksa fa fart pa min karriar (aven om den inte ar lika viktig for mig som for honom). Nar vi sa hejda pa flygplatsen sa vi att vi skulle tänka... Tanketid = uppehall? = ....??? Jag ar sa jävla trött pa att tänka hela tiden, jag vill bara vara.... Jag vet ju varken ut eller in. Jag vet inte vad jag vill göra och heller inte vart jag vill bo. Allt jag vet är att jag älskar min pojkvan, även om han inte är perfekt ar han min själsfrände och jag har aldrig träffat någon jag passar sa bra ihop med. Nu lutar det ju starkt at att det kommer ta slut. Kul borjan pa 2010, gott nytt ar Maria!

Skriver en liten resenerattelse fran tunnelbanan sen.

xoxo

Sent from my Nokia E71 mobile phone

1 comment:

  1. ooooo nej ni som e sa gulliga ihop lider med dig

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...