16/01/2010

Jobb jobb jobb

Det är Lördag och igen sitter jag här på kontoret. Blä. Sen jag kom tillbaka från semestern har jag jobbat 12 av 13 dagar, dvs jag har haft en dag ledigt på nästan två veckor och det är till och med olagligt här i England. Men imorn är jag ledig och likaså Måndag och Tisdag och det ska bli riktigt skönt att vara ledig 3 dagar i rad för att verkligen kunna slappna av.

Har just tryckt i mig en megastor frukost bestående av havegrynsgröt, sylt, nybakad croissant, en banan och surplar nu Chai Te så det är nog dags att sätta fart att jobba. Nedräkningen till 16.30 har börjat, 7,5 timme kvar....

Xoxo
Sent from my Nokia E71 mobile phone

1 comment:

  1. Det finns alltså lagar om det här? Intressant, hmm, förra sommaren jobbade jag sex veckor i rad utan en enda dag ledigt, i somras var det nog bara fyra!

    Nu fick du mig jättesugen på Chai, ska genast gå ut i köket och laga mig en kopp!

    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...